Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Födelsedagskalas

Publicerad 2008-04-29 12:00:37 i Vardagsliv,

Min mor fyllde 60 år igår. Fy, vad hon börjar bli gammal :P haha.
Sen har vi ju lilla Carl & Elin som fyllde 19 år igår också. Grattis till dem båda (i efterskott)!

Eftersom mor fyllde år på en måndag så passade vi på att fira henne i helgen.
Party o firande på både lördag & söndag, det är inte fel :)
Mor var verkligen nöjd med sitt födelsedagsfirande. Det märktes.

Förutom tavlan som jag målade till mor så fick hon:
  • Två stycken presentkort på 500:- från Butique Gränden.
  • Parfym (Guerlain - "Insolance")
  • En orkidé
  • En rodedendron
  • En fredskalla

Det var någon mer blomma hon fick, men jag vet inte namnet på den.

Jag tror att mor fick en mindre chock när hon såg allt folk som kom för att fira henne.
Hon hade nog inte väntat sig att min farmor, farfar, farbror & mina två kusiner skulle komma..

Det är alltid mysigt att se att min fars familj bryr sig om min mor så mycket.
Jag tycker att det är lite gulligt :)


       

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-29 20:45:49

Jo, men man blir psykiskt störd när man ska tänka hur allt ligger till... Hahaha jag har oxå följt det länge... jag tror jag har följt det sen jag var 12.. nu e jag 22.. det e 10 år! konstigt att man är som man är ? haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela