Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

En önskan...

Publicerad 2008-08-29 17:20:54 i Minnen, tankar & åsikter,

Jag kollade på "Vem mördade Kurt Cobain?" tidigare ikväll, med Angelica.
Vilken film! Så bra, och så upprörande!

Åh, vad irriterad jag var efteråt. Det är ju uppenbart vem som låg bakom mordet, för inte var det ett självmord! Courtney Love har önskat livet ur Kurt förut, men misslyckats. Kurts "självmord" såg ut precis på det vis som Courtney bett El Duce "döda" honom på. Det kan inte bara vara en ren slump. Se över alla bevis en gång till!

Kurt visste nog mycket väl om hur falsk och elak Courtney är, det var därför han beskrev sitt liv som falskt den sista tiden, då han var vid liv. Han ville skiljas från henne, men hon satte stopp för det. Hon klarade inte av att se hur han försvann med alla pengar, så hon var mer eller mindre desperat. Hade han lyckats bli av med henne så hade hon inte fått ett öre.

Jag har läst hans brev, jag har sett det. Det är uppenbarligen någon som skrivit dit de sista raderna, med tanke på att det är en helt annan handstil mot hans egen. Hur kunde polisen missa det? Det går bara inte. Dem måste vara betalda eller liknande. Vad har Courtney gjort med alla dessa människor som vägrar förstå sanningen?

Courtney är ond! Hon hotar folk och har önskat livet ur andra, inte bara Kurt. Det finns vittnen som fått känna på hennes ondska. Hon tvingade även Kurt att ringa folk och hota dem. Det hördes så väl på hans röst att han grät, att han var rädd för Courtney, endå så gick han med på hennes sjuka idéer. Fy. Hon kontrollerade honom totalt.

Stackars Kurt. Hon tog ifrån honom allt, han pengar, hans lycka, hans liv.. Jag lider med honom. Jag kan nästan förstå hur han hade det. Det är hemskt. Människor som Courtney, som tror att dem äger hela världen förtjänar inte att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela