Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Mardrömmen förföljer mig..

Publicerad 2008-06-30 18:30:06 i Minnen, tankar & åsikter,

Idag har jag en sådan dag då jag verkligen inte kan sluta fundera på allt som hänt dem senaste åren. Hur jag än försöker glömma det så går det inte. Jag känner mig äcklig vissa dagar och förstår inte hur du kunde skada mig på det viset som du gjorde. Jag visste mycket väl hur du var, men jag kunde aldrig i mitt liv tro att du var desperat.

Din äckliga jävel. Ursäkta ordvalet, men jag kan med lätthet säga att jag hatar dig. Nu och för all framtid. Det du gjorde är oförlåtligt. Min familj ville hjälpa mig, men jag vägrade i rädsla av att allt bara skulle bli värre då, därför höll jag tyst. Om jag någongång träffar dig igen så kommer du att ångra dig. Det lovar jag. Jag kommer få min hämnd, var så säker.

Det är så många obesvarade frågor som jag har i huvudet just nu, men jag försöker verkligen att komma över det och tänka positivt. Jag kunde säkert ha agerat annorlunda, men just vid stunden så kunde jag inte tänka klart. Allt jag tänkte på var om det någonsin skulle ta slut och det enda ordet som kom från min mun var "nej".

Jag minns hur ont det gjorde och hur rädd jag var. Jag kunde till en början inte förstå att det var verklighet. Allt var som en otäck mardröm. Hur kunde det hända mig? Varje dag är otroligt jobbig, men jag tar en dag i taget och försöker som sagt tänka positivt. Om jag någongång skulle ge upp livet så ska det inte vara p.g.a dig - glöm det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela