Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Ännu mer julklappar!

Publicerad 2008-11-27 20:25:05 i ,

Nu är ytterligare några julklappar färdigplanerade!

Klapparna till våra föräldrar är klara!
Helt otroligt. Dem brukar vara svårast att hitta på saker till.
Jag är faktiskt imponerad av mig själv. :)

Åh, vad spännande detta är :) Jag kan knappt vänta till julafton! Jag längtar enormt mycket!
Jag älskar julen, granen, klapparna, maten, färgerna, glöggen & allt därtill!

Tommy är inte lika stort fan av julen,
men jag ska nog lyckas få honom att ändra på den uppfattningen ;)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-01 19:35:15

Hej :) Lina heter jag. Jag designar bloggar. Fixar headers, redigerar bilder, ändrar färg o typsnitt. Ja, rubbet :) Är du intresserad, så hör av dej! :)

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-01 19:35:17

Hej :) Lina heter jag. Jag designar bloggar. Fixar headers, redigerar bilder, ändrar färg o typsnitt. Ja, rubbet :) Är du intresserad, så hör av dej! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela