Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Män som hatar kvinnor

Publicerad 2008-11-18 18:55:14 i Intressanta tips,

Stieg Larssons bok "Män som hatar kvinnor" ska bli till film äntligen!
Jag älskar hans böcker! Jag har läst alla tre och är som förälskad i dem!
Jag kunde knappt slita mig från dem och var som fast när jag väl börjat läsa den första boken.
Synd att den fjärde och sista boken aldrig kommer ut. Den var verkligen efterlängtad!

Kommentarer

Postat av: Mischka

Publicerad 2008-11-18 19:18:30

berätta hur de blev?:)) hoppas det blev lika gott som jag tycker det är när jag gör hemma:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela