Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Tre julklappar avklarade

Publicerad 2008-11-24 22:09:55 i ,

YES! Härligt :) Jag blev klar med Sofias julklapp förut idag. Jag passade på att jobba in lite tid i skolan, då jag stannade kvar en stund efter att vi slutat. Jag blev faktiskt ganska nöjd med konstverket. Det är Sofia själv som valt motivet.

Det var för ett bra tag sedan som vi var ute på stan och Sofia fick syn på en tavla med en giraff på. - "En sådan vill jag ha!" sa hon glatt så nu passade jag på, när jag hade tillfälle, att måla upp en giraff, en liknande tavla som den hon såg på Village, till gullpluttan :) Det blir garanterat en uppskattad julklapp!


Eller vad tror ni?



Jag är även klar med klapparna till:
  • Tommy
  • Farmor

(Jag håller på med Kickis present, så även den är snart klar att tilläggas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela