Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Pyjamasparty

Publicerad 2008-10-28 10:14:26 i Vardagsliv,

Ikväll blir det mys & pyjamasparty med min syster. Kanske någon film & lite småplock till kvällsmaten också. Hon ska nämligen sova hos oss inatt & hon behöver heller inte gå till fritids imorgon! Elin följer säkert med hem en stund ikväll också och då blir det ju ännu mer myspys!



Vi var hemma hos mig igår, jag & Elin och fixade det sista i lägenheten. Det blev riktigt bra - det ser nästan ut som ett hem nu ;) Vi ska bara finslipa det sista på fredag, då jag ska ha middag hemma för familjen och lite vänner på lördag.

Men det var inte allt. När vi möttes på Esplanaden på morgonen så gick vi omkring i butikerna och kikade lite. Som vanligt så kunde jag ju inte låta bli att handla, när jag väl har pengar. Haha. Fick syn på en jättesöt tröja inne på lindex, för bara 79,50! Det gick ju inte att motstå. Jag köpte också en "rosa-bandet" brosch som jag nu använder flitigt. :)





Det kom nyligen varor levererade till butiken, så jag har plockat & sprungit fram och tillbaka i butiken hela mogonen. Nu äntligen är det klart & allt står på sin plats, så jag passar på att skriva lite blogg. Dessutom så kan jag passa på när jag är ensam. Elin kommer senare, för hon skulle på möte nu på morgonen.

Jag fick ju tillfälle att jobba med Elin denna veckan, eftersom det hänt en del grejer inom familjen så kände Nao att hon behövde lite vila från arbetet tills vidare. Det tackar jag för, för jag arbetar mer än gärna med Elin!

Det är lugnt i butiken nu. Bara två kunder än så länge, men det kommer nog fler snart.
Dagen har ju knappt börjat ännu!




Har jag berättat att jag fått igång sims igen, på datorn?
Det har jag i alla fall, men jag spelar inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Det är kul, inte inte lika kul som förut. Haha. Det går nog i perioder, som allt annat i mitt liv.

Här ser ni Maisan, hur hon har lagt sig till rätta bland alla mina sims-spel och håller mig sällskap medan jag installerar och grejar med datorn.

Åh, vad jag älskar min lilla sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela