Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

22 - 25 Sep > Köpenhamn

Publicerad 2008-09-26 06:57:14 i Vardagsliv,

Igår kom jag hem från en fantastisk resa i Köpenhamn.

Vi lämnade Jönköping klockan 9.30 i måndags morse och begav oss mot Helsingborg.
Under bussresan fick vi kolla på "Big Fish", vilket faktiskt var en rätt bra film!
Bussresan tog ju tid, men jag tror nog att alla var minst lika förväntansfulla som jag var.

Målet med resan var att skapa insperation och lära oss mer om konst, design & möjligtvis upptäcka tekniken bakom de olika konstverken. För min del var resan lärorik, spännande & faktiskt väldigt intressant!

Det var enormt dyrt i Danmark, ingen av oss hade direkt råd med något, det enda vi kunde spendera pengarna på var mat och inträde på vissa ställen, mer räckte det inte till, om man inte hade med sig över tusenlappen, men som student har man oftast inte det. Jag däremot unnade mig lite extra, trots att jag egentligen inte hade råd med det. Jag köpte en klänning från Sparkz & ett par skor som jag kan ha nu under hösten. Jag kunde inte låta bli, dem var så fina!

Jag har så enormt mycket bilder som jag vill visa er, men det går inte att lägga in alla på bloggen. Jag får ta lite efterhand, eller välja ut dem bästa bilderna som kan beskriva vår resa, hur fantastisk den var!

Tyvärr så har jag glömt USB-sladden till kameran hemma i lägenheten, men jag ska fixa fram den och lägga in resten av bilderna så snart jag kan!

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2008-09-26 12:16:56

åå har du åkt konståkning?



Postat av: Bea

Publicerad 2008-09-26 13:29:59

jah a okej okej, vilken klubb åkte du i och vilka hopp kunde du? :) Jag har åkt i 11 år ...kram

Postat av: Bea

Publicerad 2008-09-27 15:15:42

hmm dubbel axel? Du menar enkel axel va? Dubbel axel räknas so trippel ochh om man kan de så kan man ju alla dubbla ..hehe



aa jag kan upp till dubbel axel och alla dubbla, och står några tripplar ibland

Postat av: Lisasa

Publicerad 2008-09-28 11:32:51

jag vill också till köpenhamn! :) hade du det bra där?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela