Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Hilary Duff 21 år

Publicerad 2008-09-28 12:51:05 i Vardagsliv,

GRATTIS HILARY!



Idag fyller Hilary Duff 21 år.
Hon är med andra ord född samma år som jag - 1987.

Fast jag är endå äldre än henne. Men inte lika bra & populär. Suck, tänk om man kunde ha samma gnista & underbara röst som Hilary. Samma vackra utseende & mål här i livet som hon har.. Men nej, det har jag inte. Det är först nu, vid 21års-ålder som jag har kommit fram till vad jag vill, och endå känner jag mig inte nöjd & lycklig. Varför är jag så rädd? Varför vågar jag inte vara mig själv utan att bli livrädd för omvärlden? Ibland känns det inte kul att leva. Att gå runt och känna rädsla & förtvivlan över vem man är.. Det är hemskt. Hur ska jag bli kvitt denna känslan?

Allt är som en berg-och-dahl-bana i mitt liv just nu.
Ena dagen är jag lycklig & trivs verkligen med livet, medan jag andra dagen är sådär rädd och känner för att fly & gömma mig någonstans där ingen någonsin behöver ha med mig att göra igen. Blä. Dem dagarna är verkligen smärtsamma. Speciellt när man försöker leva ett lyckligt samboliv tillsammans med pojkvännen. Ibland fungerar det bara inte, men jag är verkligen tacksam över att han har sådant överseende & visar en så stark förståelse  för mig. Han är den vackraste man kan ha!
Jag älskar verkligen min Tommy! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-09-28 13:30:07

Svar: Mitt drömyrke är moderedaktör och nu går jag sam media med inriktning journalistik, så vi får se vad det leder ;) är du en framtida stylist kanske?

Postat av: Bea

Publicerad 2008-09-28 16:16:33

jaha ok ok, vad kom du på SM?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-28 16:57:40

Allt är bra med mig...söt bild på henne :) Kul att du gillade mina bilder.Ha en skön söndag..

Postat av: bitte

Publicerad 2008-09-29 13:03:29

hon är så snygg

Postat av: Bea

Publicerad 2008-09-30 00:42:29

va? vilket år tävlade du EM?

jaa jag tävlar sm

Postat av: Bea

Publicerad 2008-10-03 18:23:39

jaha haha okej :P

jorå allt är toppen med mig, själv?

Postat av: Stephanie Ampel

Publicerad 2008-10-05 12:55:28

gahh snygg hon e

Postat av: Bea

Publicerad 2008-10-05 16:51:58

jaha oj okej, vart ska ni flytta då?

Postat av: GM

Publicerad 2008-10-05 17:05:23

Hoppas du har en bra dag :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela