Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Frukost

Publicerad 2009-01-19 12:38:38 i Matlagning, recept,

Nu sitter jag och äter frukost. Har inte orkat tillaga något förrän nu..
Vi har ganska tomt här hemma nu, så det fick bli det som fanns hemma.

Min frukost består av:
- två kokta ägg med kaviar
- mannagrynsgröt
- en smörgås med smör på

Det är ju alltid något :) Och mätt blir man.

Fick besök förut av Tommy, min älskling. Han var hemma en snabbis under lunchen.
Han skällde på mig lite för att jag inte ätit någon frukost förrän nu, men jag var ju inte hungrig..
Jag har hållt på och tvätta, städa och plugga här hemma. Fullt upp med andra ord. :P

Kommentarer

Postat av: JOANNA

Publicerad 2009-01-19 12:49:54

sv: ja det är himmla jobbigt när man inte sover ok..:/

nu har dte luchrast o jag har vaknat hehe!

Postat av: ella

Publicerad 2009-01-19 14:07:35

så söta missar i headern=)ha en fin dag.

Postat av: ella

Publicerad 2009-01-19 19:47:42

men va skoj du är ju gravid=)mysigt!

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-19 20:12:37

God kväll snäckan.Klart att vi kommer snart vi med..Känner på mig att allt kommer gå snabbt...Måste vara stark för att orka..När är eran beräknad? vad känns det som du bär på?

Jag kände hela tiden att det vara en tös men min kära vara helt hundra på en pojk..men jag kände helt rätt..Hoppas att jag snart kommer efter dig med mage :) kram kram

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-20 09:46:13

Godmorogn ..ha en skön dag.krma kram

Postat av: Mindy

Publicerad 2009-01-20 17:55:27

God kväll..JAg bor i Malmö..vist hade det varit kul att träffas med de små när vi också får..Känner på mig att det blir en vinter bebis som kommer anlända innan jul/nyår :)

Kram kram

Postat av: ella

Publicerad 2009-01-21 10:39:09

åh mår du illa varje morgon:/ja då åt en macka .å ägg å juice=)kram ha en fin dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela