Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Att ha med i BB-väskan

Publicerad 2009-07-20 07:01:16 i Graviditeten med Devin,

Har börjat lite smått att packa BB-väskan nu.
Det är inte lätt att hålla reda på allt som ska med, men jag tror att jag fått med det viktigaste.

-   ID-handlingar
-   Blodgruppsuppgifter
-   Emlasalva
-   Kläder till bebis
-   Kläder till mig
-   Duschcreme + schampoo
-   Handduk
-   Morgonrock
-   Tandborste, tandkräm
-   Kamera + videokamera
-   Laddare
-   Bok & annan ev. sysselsättning

Kommentarer

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Publicerad 2009-07-20 21:15:00

Aldrig fel att ha med sig laddare till kamera och mobil heller (men det kanske du redan tänkt på). :)

Postat av: Em

Publicerad 2009-07-21 12:04:15

Så spännande! Visst känns det så "på riktigt" när man börjar packa väskan?

Min är inte färdigpackad, men vi har börjat så smått. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela