Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Snart är det vår tur!

Publicerad 2009-07-22 16:47:00 i Vardagsliv,

Vi ska snart ringa förlossningen och få en tid för kejsarsnittet imorgon.

För övrigt har vi ägnat hela dagen åt att städa. Vi har dammat, dammsugit, moppat golvet, strukit, bäddat klart bebis säng, fixat skötbordet, köpt hem babyolja och tvättservetter, blöjorna är klara, likaså nappar, och så har jag såklart packat BB-väskan, så allt är klart inför imorgon! Nu kan vi bara vänta in bebis hemkomst :)

Jag är lite nervös inför morgondagen. Då är det äntligen vår tur att bli föräldrar. Vid denna tiden imorgon har jag en bebis! En mycket efterlängtad sådan kan jag lova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela