Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Tack för en oförglömlig födelsedag!

Publicerad 2009-07-22 11:41:33 i Vardagsliv,

Tack alla underbara som grattat mig på födelsedagen!
Min dag blev ungefär som jag tänkt mig - lugn & trevlig.

Jag och Sofia åkte hem till mor runt klockan tio igår morse och ägnade dagen åt att baka cupcakes. Vi gjorde jordgubbscupcakes och chokladcupcakes. Dem blev stora och fina, väldigt omtyckta! Vi passade även på att spela lite kinaschack och laga mat tillsammans.
Tommy jobbade, men slutade i vettig tid, så efter att han varit hemma och vilat en stund, samt duschat och klätt om så hämtade han upp oss och alla bakelser innan vi åkte bort till Kicki & Kenth, där firandet skulle vara.
Kicki hade gjort en jättefin tårta hon också, så på födelsedagsbordet stod det tillslut två tårtor, samt en massa cupcakes som vi verkligen frossade i oss tillsammans med en hel del kaffe! Haha.

Massa presenter blev det också!

Jag fick bl.a:
- Pengar
- Ett plägglagg
- En kaffebryggare
- En almanacka
- Kläder
- En vacker sten
- Ett halsband
- Skor

Ännu en gång: TACK FÖR ALLT FINT!
Jag vill även passa på att tacka för alla fina sms som droppade in under dagen/kvällen,
samt alla fina gratulationer som jag fått här på bloggen :)

 
 
   

Kommentarer

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2009-07-22 15:10:16

Det kommer gå galant! Ser fram emot att få höra och se sen när du är redo :) och så ser jag ännu mer fram emot besök här på jobbet från dig också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela