Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

FY MAISAN!

Publicerad 2009-06-26 23:46:02 i Kissekatterna,

Maisan fick sig precis en rejäl utskällning av pappa Tommy.
Katten satte sig och kissade i fåtöljen, på mina nytvättade gardiner, bara sådär!
Ingen av oss förstår varför. Om det är att hon inte tycker att lådan är ordentligt ren?
Eller vantrivs hon hos oss? Nej, hon verkar så kelig o go´.
Älskade katt. Varför håller du på med sådana dumheter? :/

Kommentarer

Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

Publicerad 2009-06-27 22:58:08

Tack för nallen söta du =) PUSS!

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Publicerad 2009-06-27 23:36:56

Hon kanske känner på sig att det är nåt på gång (bebis) och vill markera att hon ändå är bebisen hos er, katter kan få såna ideér, speciellt tjejer tror jag =/ hoppas det bara var en tillfällig grej.

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-28 09:59:12

Kan göra sådär när dom löper, dom blir lite knäppa då :P

Postat av: Tanya

Publicerad 2009-06-28 21:36:42

katter kan bli konstiga när någon i familjen...en jag känner hade samma problem..fast katten satte sej på hennes magen å pinkade när hon va höggravid haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela