Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Som balsam för mina sinnen

Publicerad 2009-06-29 12:13:54 i Hemma hos oss,

Detta kommer låta väldigt konstigt, med tanke på hur jag reagerade förut, men jag är glad över att vi har så mycket att göra här hemma just nu. Det är ett sätt för mig att varva ner.
Jag har exempelvis målat köket, något som fått mig att tänka på en massa annat och inte på mina älskade tomatplantor, som en viss katt haft sönder.
Jag har även ägnat mig åt att piffa upp Tommys födelsedagspresent.
Tänkte ge mig på kökets övriga väggar snart. Smartast är väl att låta dem torka över dagen, i stället för att ge sig på dem i kväll. Det brukar bli så sent då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela