Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Bilder från shoppingen i Ullared

Publicerad 2009-05-29 20:03:39 i Shopping & gåvor,

Här har ni allt (utom matvarorna) från shoppingen!
(Bortse gärna från Maisan, katten, som ligger mitt i bilden, haha.)





Jag vet att det inte är lätt att se alla saker när dem ligger huller-om-buller sådär,
men läs gärna listan i inlägget nedanför så får du nog lite koll på vad alla saker är!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-29 20:55:13

samma här :)

jag föddes 5 veckor för tidigt med kejsarsnitt pga havandeskapsförgiftning och fick ligga på neonatalen.. så <3 till duktiga huddinge sjukhus!!

Postat av: Sarah -

Publicerad 2009-05-29 23:27:05

oj vilken hög av saker :P

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-05-29 23:51:44

oh shit, det var INTE mkt. Jag vägde dock 1800gram.. hmm, men nu kommer jag inte ihåg längden dock..

Men iaf, rosor till huddinge!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela