Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Första advent!

Publicerad 2009-11-29 10:25:40 i ,

Idag var det jag som stod för frukosten här hemma (vilket det brukar vara, men ändå...) och idag gjorde jag den lite extra speciell med våfflor, kaffe och tända ljus, för det är ju trots allt första advent! Älsklingen var lite småsur över att behöva gå upp så tidigt (klockan var ju faktiskt bara 9.00), men jag hoppas att han var lite tacksam iaf, surgubbe.

Kommentarer

Postat av: mina

Publicerad 2009-11-29 16:43:07

God kväll gumman..Hoppas att din helg har varit en skön & mysig helg som min har varit med massa pynt i hemmet om du har orkat det detta år..kan tänka mig att tiden går snabbt när de är små..snart är det min tur..ska bli så underbart.Ha en skön första advent.kram kram

Postat av: Emma

Publicerad 2009-11-29 23:42:30

{h s[ himlans mysigt det ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela