Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

30 oktober 2009

Publicerad 2009-10-30 08:17:35 i Vardagsliv,

Hm... Devin ligger och gör underliga ljud från sovrummet. Ibland tror jag att han är vaken och går för att kolla till honom, men icke då! Pojken ligger mysigt i sin säng och sover vidare. Han ska äta om en kvart. Får se om han vaknar tills dess, annars gör det ju ingenting om det går en stund längre. Det är väl bara positivt antar jag.

Själv kunde jag inte somna om så jag gick upp och gjorde kaffe till mig själv, sedan satte jag mig med arbetet som min far givit mig. Har fått en hel del gjort och det känns toppenbra faktiskt!

Usch jag är sugen på pannkakor också. Tänk, vad gott till frukost! Men vi har ju inga ägg här hemma. Typiskt. Får ta en promenad till Coop idag också. Det skadar ju inte att komma ut i friska luften och få lite motion :) Speciellt Devin behöver ju den friska luften, han mår bättre utav det. Jag försöker att alltid komma ut minst 30 minuter varje dag så Devin får den friska luften som han behöver. Fast, det vore ju faktiskt roligare om jag hade någon att sällskapa med. Har ju inte kommit iväg till öppna förskolan ännu. Fy mig! Det är på tiden nu att Devin får komma ut och träffa lite andra barn tycker jag!


Är ni ute mycket med era barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela