Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Vår vackra prins

Publicerad 2009-10-19 14:07:59 i Devin ~ 0-3 månader,

Se där på vår sötnos! Jag bara älskar denna dessen som han har på sig idag, den är så fin! Det är ett par byxor som T´s styvbror haft när han var bebis. Hihi. Som sagt, de flesta av kläderna som Devin använder just nu är just kläder som våra syskon använt. Och vi själva såklart. Det gillar jag!

Just nu ligger Devin i min famn, med sin napp och lyssnar på "Mina vackraste vaggvisor", som vi fått från Go'boken. Oftast så somnar han efter någon låt.

Själv tycker jag faktiskt att det är lite mysigt att sitta och lyssna på dessa vaggvisor och se hur mitt barn myser in sig och tillslut somnar här i famnen på mig. Det är helt otroligt vilken lycka dessa små människor skänker! Det går inte att beskriva. Jag älskar honom mer än livet!

Kommentarer

Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Publicerad 2009-10-19 14:54:25

Ja man får njuta medans dem är så små och ligger still sådär.... när Elton ska sova så somnar han själv i sin säng med en flaska välling.. annars far han runt i famnen på en som en propeller!



Jättesöta byxor, alltid kul när man kan återanvända sådär!

kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela