Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Jag saknar er så mycket! ♥

Publicerad 2010-04-18 08:16:29 i Kissekatterna,

Den 11 april i år lämnade vi våra två vackra katter på en bondgård utanför Gränna. Som tur är så känner vi ägarna av bondgården, men det gör ju inte saknaden mindre för det! Jag har tjatat på sambon om att vi måste komma iväg och hälsa på våra små gullungar, och så blir det. Idag ska jag äntligen få se hur dem har det!
Jag är livrädd (och samtidigt väldigt medveten om) att dem inte kommer vara samma katter längre. Kanske inte alls lika kelsjuka och pratglada som dem var när dem bodde hemma hos oss, men jag hoppas verkligen att dem kommer ihåg oss och kommer fram och hälsar på oss när vi kommer :)
Det var ju bara en vecka sedan vi lämnade dem där ute... Usch, jag har fortfarande dåligt samvete över det, men jag får trösta mig med att Devin faktiskt har blivit bättre sedan katterna flyttade. Han andas mycket lättare nu och även jag och Tommy känner fräschheten i lägenheten när vi städat, vilket vi inte gjorde förut bland allt katthår som yrde omkring och aldrig försvann trots allt städande.

Kommentarer

Postat av: Emelie Utterström

Publicerad 2010-04-18 09:45:01

Gud vad söta kissemissar :D

Postat av: fanny

Publicerad 2010-04-18 09:59:40

de tycker ja :) ja o henrik har med inga gemensamma intressen men tipspromenaden går bra för oss båda :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela