Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Utelek och härligt frisk luft

Publicerad 2010-12-29 13:59:55 i Vardagsliv,

Huvudvärken har åter igen slagit till. Inte lika starkt, men precis som i går så kommer nog den dunkande smärtan igång framåt kvällen. Hoppas inte.

I ett försök till att bli av med huvudvärken så tog jag med Devin ut på en tur i pulkan, påpälsad med den nya jackan och termobyxorna. Han verkade väldigt fashinerad av snön som la sig på pulkans kanter under åkturen och vantarna var något blöta när vi kom in i värmen igen. :)

När vi ändå var påklädda och uppvärmda av pulkaturen så satte jag över Devin i vagnen i stället och tog en tur upp till affären där jag passade på att handla hem grönsaker och annat som saknas till tacosen som jag ska göra till kvällen. Jag köpte även påfyllning till mobilen så nu äntligen har jag pengar på telefonen igen! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela