Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Morgondagens lunch:

Publicerad 2010-02-28 16:01:57 i Barnmat (tips & recept),

Middag för fyra dagar har jag nu klart i frysen åt vår lille pojk,
så morgondagens middag blir fisk & potatis med dillsås.

Jag använde mig av:
· ½ alaska pollockfilé
· 1 potatis
· lite sås


Detta mixade jag ihop med stavmixern.

I såsen använde jag:
· mjölk
· vatten
· potatismjöl
· citron
· dill


Ska bli kul och se om Devin äter det här.
Jag återkommer med ett resultat om det imorgon :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-06-08 06:37:36

dillsåsen, måste man göra den själv , eller går de bra med sådan pulversås man köper i affären?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela