Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Överraskning!

Publicerad 2010-01-29 13:46:48 i Vardagsliv,

Tommy slutade tidigt idag och kom hem redan klockan 13.00. Gissa om vi blev förvånade både jag & Devin - och glada såklart! :) Tommy passade på att busa lite med Devin innan han skulle ha mat. Potatis & rödspätta bjöds det på här hemma. Jag fick blanda ut det med lite potatis- & palsternacka så lilleman kunde äta det. Han tycker inte om när det är för mycket smaker på maten... Kräsen pojk vi har!
Jag ska snart sätta igång med maten till oss vuxna. Vi måste ju också äta. Men först skulle Tommy iväg och fixa några ärenden samt köpa hem ägg så jag kan baka. Har haft sån lust att baka i flera dagar nu, men har inte haft några ingredienser till det... Men nu så! :) Dags att fylla upp frysen och kylen med varor så vi klarar oss hela månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela