Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Devins nya favorit!

Publicerad 2010-07-29 12:24:55 i Vardagsliv,


Frukosthjärtan med vaniljyoghurt


Han fick inte nog av dem, han verkligen älskar dessa hjärtan tillsammans med en skål vaniljyoghurt. Jag satt och åt detta samtidigt som vi kollade på Rachael Ray tidigare i dag, för matlagningsprogram är också något som Devin verkar tycka mycket om! ;) När det var slut i tallriken så ville Devin ha mer att smaka på så han tog skeden från skålen och för första gången har jag sett min pojke försöka använda en sked på rätt sätt!

Kommentarer

Postat av: Emma & Theo

Publicerad 2010-07-29 17:37:32

tack så mycket

Postat av: Åsa (mamma till Casper)

Publicerad 2010-07-29 20:29:51

Svar: Nej, Casper är född 24:e juli. Så han är en dag yngre än er Devin :)

Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Publicerad 2010-07-30 00:09:20

Jag har inte heller nå jobb att gå tillbaks till som sagt. Maja ska vara hemma tills typ februari, det är tills då vi har sökt dagisplats. Ska väl börja söka lite smått i slutet på hösten/början på vintern, så får vi se vad som händer då. JA, mera föräldrapenning är ett måste till nästa barn!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-07-30 14:01:52

Vad duktig han är, bara frågan om när han äter helt själv med sked nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela