Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Yes, lite lite ;)

Publicerad 2010-06-29 20:56:41 i Vardagsliv,

Äntligen så kan jag skryta om att jag fått iaf lite färg av solen! ;)
Jag har nämligen varit på stranden hela dagen från klockan 12 till 16 i dag tillsammans med Devin, min far & lillasyster Sofia. Underbart har det varit! Jag har även doppat mig tre gånger i det kalla vattnet, något som är otroligt för att vara jag. Vanligtvis är jag värsta badkrukan! Men kul har vi haft.

 


Vi fick besök av en haltande men kaxig and som försökte stjäla Devins
banan när han satt och mumsade i mitt knä.
Närgången var den minsann! Lite läskigt måste jag erkänna!


Sofia fick följa med mig & Devin hem en stund efter strandvisiten. Pappa/morfar skulle iväg och fixa några ärenden och ville inte lämna Sofia ensam hemma så hon fick följa med hem till oss och busa några timmar. Hon och Devin leker ju så bra ihop, det är verkligen mysigt att se! Vi har gjort pappersfigurer, pappershattar och läst sagor som vi hittade på en hemsida på internet. Alltid hittar vi på något nytt när vi ses, jag & flisan :)



Till Devin gjorde hon en superfin hatt som han ska ha som skydd mot
den starka solen nu i sommar, haha!

Kommentarer

Postat av: Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Publicerad 2010-06-29 21:17:34

Vilken underbart söt liten Devin du har :)



Jag var beräknad den 18 juni, o sitter fortfarande med stora bebismagen nu bf+11 måttligt road o jätte less´...men jag hoppas att han snart kommer ut våran tjuriga lillebror :)



Kram

Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Publicerad 2010-06-29 23:06:29

Arabelle älskar att bada med men lilla damen förstår inte att man måste gå upp ur badet med haha hon sitter där jätte länge och plaskar och har kul men sen gallskriker hon när vi tycker det räcker

Postat av: jacob

Publicerad 2010-06-29 23:33:14

haha du brun tror bestämt att de är anden som är brun haha

Postat av: Melinda - mamma till Julia

Publicerad 2010-06-30 15:46:03

Haha nejmen vad söt han blev i hatten! =)

Jag förstår att det var läskigt med anden.. vanligtvis älskar jag alla djur, men just fåglar har jag lite svårt för.. och änder när de är så närgångna och hugger med näbbarna xD Är alltid så rädd för att de ska bitas! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela