Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Börjar han bli sjuk..?

Publicerad 2010-09-30 11:11:37 i Devin ~ 1-3 år,



Ger jag inte Devin all min uppmärksamhet för tillfället så kryper han fram till mig och lägger min hand på hans huvud. Tar jag bort handen blir det gnäll och han lägger tillbaka handen på huvudet. Jag tänkte först att han kanske ville visa mig något, säga att han hade ont i huvudet eller liknande, så jag tog tempen på honom för säkerhetsskull. Nej, ingen feber tack och lov. Tempen stannade på 37,5°. Kanske är han trött? Nej, han vill inte sova, han bara bökar runt i sängen och snurrar omkring. Han vill nog helt enkelt bara ha mammas uppmärksamhet och närhet så nu blir det mys i soffan med massa pussar och kramar! :)

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-09-30 11:35:57

hehe, nope niklas är inte thindras pappa utan det är en kille som heter stefan och kommer från sthlm :)

Postat av: Lotta mamma till Milla

Publicerad 2010-09-30 11:56:29

nåhhh gullig han är lillplutten. mysigt när de vill vara nära :)

fina naglar du har föresten.

Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Publicerad 2010-09-30 12:03:06

Vilken temperatur har han i vanliga fall då? Feber är ju vid drygt 38 grader.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela