Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Woho, utsövd efter en hel natts sömn!

Publicerad 2011-04-30 07:31:01 i Vardagsliv,


Ursäkta bildkvalitén. Det är inte det enklaste att ta kort med webcamen när man har en livlig skrutt i knäet!

Jaha, då var det lördag igen vilket innebär att en ny magbild ska läggas ut här på bloggen :) Går in i vecka 33 i dag och längtan, spänningen och nyfikenheten blir bara större för varje vecka som går. Jag sitter just nu här med min härliga ziperall och myser medan Devin leker med skorna ute i hallen för tillfället.

Natten har varit fantastisk bra då Devin för en gångs skull sov hela natten! Tala om lycka och utsövdhet! Han somnade ungefär vid 19.30 i går kväll och kom inte in till oss förrän klockan 5.50 i morse. Jag frågade Tommy om han varit inne hos Devin någonting i natt - eftersom han låg vaken en bra stund i går kväll efter att vi lagt oss och spelade på mobilen, men enligt Tommy så hade han inte behövt stiga upp en enda gång i natt. Och jag har inte vaknat av någon gråt eller att Devin varit och klättrat på mig (förrän i morse då). Duktig kille! :)

Kommentarer

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Publicerad 2011-04-30 08:52:55

Sova hela natten är bra!! Och fina ni är :)

Kram

Postat av: Michaela

Publicerad 2011-04-30 09:47:02

Va mysig bild :D Jag sitter också i min ziperall och bara myser :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela