Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Time to sleep.

Publicerad 2011-06-02 22:24:34 i Graviditeten med Lili,

Jag hade lagt mig till rätta för att sova, men låg och vred och vände på mig en lång stund. Jag lyckades helt enkelt inte komma till ro för att somna. Det är varmt och jag har milda sammandragningar till och från (ja, faktiskt så känner jag äntligen någonting! Dock så är dem inte långvariga och absolut inte täta.) Dessutom så läcker jag vatten hela tiden... Hur kommer det sig att jag läcker som mest på kvällarna, när jag ligger ner? Känner mig ofräsh som bara den trots att jag duschar en till två gånger om dagen just nu...

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2011-06-02 23:05:41

Hoppas du kommer igång snart... Börjar själv fundera om jag läcker fostervatten, ska nog ringa in till förlossningen imorgon så dom får kolla. Har kommit hela tiden lite nu och väldigt ofta!!! Känns som jag kissar på mig hela tiden så jobbigt...

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-06-02 23:14:56

Kanske läcker du mer då för att bebisens huvud lättar på trycket när du ligger ner? Ingen aning, men jag hoppas det tar fart nu <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela