Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Sweet dreams.

Publicerad 2011-06-29 16:43:00 i Barnen ♥,

En av barnen är i alla fall i ordning och klar för natten redan.
Devin hoppade över att sova middag hos dagmamma i dag och efter en dag ute i solskenet, nere vid stranden, fyllt av bus och lek gjorde att Devin var helt slut när jag hämtade hem honom vid 14.30. Han fick i sig lite middag och efter det duschade jag av honom, smörjde in honom, satte på honom en ny blöja, borstade hans tänder och gav honom sin medicin som vi fått order om att börja med nu igen. Det är en väldans process som man ska gå igenom varje morgon och kväll och lilleman tycker inte om det!

Nu ligger han och sover i sin säng sedan någon timme tillbaka och Lili har hunnit få sig ett bad hon också och ligger just nu och äter vid mitt bröst. Jag älskar er så otroligt mycket, mina underbara småttingar. Jag är så glad över att jag har er

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David

Publicerad 2011-06-30 11:49:08

Hihi! Tack :D Hur är det med er då?

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-07-11 04:36:56

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela