Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Fullspäckad helg!

Publicerad 2012-04-27 22:24:25 i Vardagsliv,

Ikväll har vi haft besök av Sarah och hennes son Nikolas. Vi har ätit tacos och sett filmen "The change up", en film som jag verkligen kan rekommendera!

Morgondagen blir nog minst lika trevlig, då vi ska ut med svärföräldrarna, min mor, grannen och hennes två barn. Min mor fyller 64 år och det firar vi med middag och sång på piren ;) Och efter det blir det bio och lite barnfri tid för min del medan T är hemma med barnen.

Söndagen sedan då.. Då är vi fullt upptagna med att hjälpa Sarah med flytten. Eller ja, männen hjälper henne med den, medan jag stannar hemma och ser efter alla barnen. Jag börjar bli bra på det här, jag kan lätt erkänna att jag är mer än redo för en bebis till, mohaha. Synd att fästmannen inte håller med mig om det bara ;)

Nåväl, som ni förstår så är vi ganska så upptagna de följande dagarna, så ni får ursäkta om jag inte hinner med någon (eller några) uppdateringar här på bloggen. Men jag ska i alla fall försöka - det lovar jag!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-27 22:29:50

Ni ska inte ha fler barn antar jag?

Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Publicerad 2012-04-27 23:18:20

Ha en trevlig helg! :) Kul med fullspäckade roliga helger!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela