Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Oatly Havredryck.

Publicerad 2012-12-30 13:17:55 i Jag har testat...,

 
 
Jag har fått chansen genom Smartson att testa Oatly Havredryck och mitt första intryck var att denna drycken smakar nästan precis som havregrynsgröt. Lili tycker om den, både när jag använder den i matlagning, i morgongröten eller att dricka ur glas. Devin klarar dock inte av att dricka havredrycken rent, men har jag i den i matlagning (te.x i morgongröten) så klagar han inte.
 
Jag gillar havre och denna drycken passade utmärkt att ha i bl.a gröt och när man bakar, men jag föredrar att ha vanlig mjölk eller grädde i maten, då havre inte passar till allt och ger en konstig smak på vissa rätter.
 
Oatly Havredryck får 2 av 5 "stjärnor" av mig.

Kommentarer

Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Publicerad 2012-12-31 09:47:57

♥♥♥ GOTT NYTT ÅR ♥♥♥
Hoppas att ni får en underbar dag och en fin start på 2013
KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela