Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Ready for the night!

Publicerad 2012-12-31 12:27:47 i Minnen, tankar & åsikter, Vardagsliv,

Mycket har hänt under år 2012, både negativa och mycket positiva saker.
Jag avslutar år 2012 som eventuellt blivande sambo till min stora kärlek - barnens far. Något som jag för bara några månader sedan trodde var helt uteslutet att drömma om, faktiskt. Men, kära läsare, tappa aldrig hoppet! Livet kan ta en oväntad vändning när man minst anar det!
 
År 2013 ska bli det bästa någonsin, det ska jag se till!
(...Och hur många år har man inte sagt det egentligen? Haha.)
Gott nytt år på er allesammans!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela