Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Maskerad.

Publicerad 2012-02-29 08:13:22 i Devin ~ 1-3 år,

I dag ska Devin och hans kompisar ha maskerad hos dagmamman, tillsammans med de andra dagmammorna och deras barngrupper. Jag kom på detta igårkväll och började rota runt i barnens rum efter något att klä ut honom som. Inte ens en tomteluva har vi! Den ligger nedpackad i förrådet. Attans!

Jag ringde snabbt ner till grannen, för jag hade ett minne av att hennes son någongång klätt ut sig till spiderman. Mycket riktigt, hon skickade med min sambo dressen upp. Så.. Här är han, vår alldeles egna lilla spindelman:

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-02-29 16:16:25

Här är det garderat med pumpadräkt och Care bear-dräkt...hehe :-D Ska köpa på mig lite mer framöver för klä ut sig är riktigt skoj, både för vuxna och barn :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela