Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Nestlé Fullkornsvälling, från 8 månader.

Publicerad 2012-02-10 10:30:22 i Barnmat (tips & recept),


Jag har kommit med i buzzador´s kampanj för Nestlés milda fullkornsvälling, (med fullkorn från svenska gårdar och mjölk från Gotland). Perfekt för mig som har en dotter som älskar välling och som dricker en flaska varje kväll innan läggdags!

Eftersom jag nu ska nå ut till så många som möjligt och buzza om denna nya produkten så tänkte jag faktiskt ta med några paket till öppna förskolan på tisdag. Såklart hoppas jag på en positiv feedback!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela