Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Alla dessa valmöjligheter...

Publicerad 2012-06-29 23:31:31 i Framtidsplaner, Hemma hos oss, Minnen, tankar & åsikter,

Det finns för mycket att välja på helt enkelt. Jag sitter här och försöker välja tapeter till mitt och till barnens sovrum, något som känns nästan omöjligt. Jag har hittat flera favoriter och börjar nu även fundera på om det kanske vore snyggt med en större väggdekor i mitt sovrum i stället för tapet... Gaah, blir lite smått galen på mig själv!
 
Här är t.ex en snygg fondtapet som jag skulle kunna tänka mig i barnens rum.
Eller varför inte de under?
 
 
 
Till mitt egna rum har jag hittat desto fler. En som jag blivit tokförälskad i, men som jag vet inte skulle passa in alls i mitt lilla sovrum. Det är ju så typiskt... För visst är den vacker (tapeten på bilden under)?!
 
 
Även dessa två är stora favoriter:
 
 
 
Men som sagt, mitt rum är ganska litet och då passar det sig nog inte med för mörka tapeter...

Kommentarer

Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Publicerad 2012-06-30 07:32:13

Tapeten längst upp var hur fin som hellst!! :)

Svar: Ja, visst hade den varit underbar i ett barnrum?! :)
Beatrice

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Publicerad 2012-06-30 07:40:52

Du skulle ju kunna ha en fondvägg med mörk tapet(jag gillade den lila längst ner mest) :)

KRAM

Postat av: brittabloggar

Publicerad 2012-07-01 20:50:59

Åh det är så roligt och så svårt att välja barntapeter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela