Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Tampons For Free.

Publicerad 2012-05-16 16:55:55 i Intressanta tips,

Jag har alltid stört mig på att tamponger och bindor ska vara så dyrt. Det är ju något som vi kvinnor måste ha, oavsett pris liksom. När jag för första gången läste om TamponsForFree så trodde jag först inte på vad jag läste. Gratis tamponger månad efter månad? Såklart kan man ju inte tacka nej till ett sådant erbjudande (inte jag iaf)!

Jag har nu varit medlem i lite mer än ett halvår och utskicket av tamponger fungerar kanonbra! Denna månaden fick jag även med en rakhyvel från BIC Soleil Bella.


Bli medlem du också vettja!
 

Uppdatering!
Ja, såklart finns det en s.k "hålhake" bakom det hela. För att få tampongerna utskickade varje månad så behöver du bara svara på några frågor angående de olika företagen som sponsrar och som syns på tampongaskarna. Inte så svårt och jobbigt, eller hur? :)

Kommentarer

Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Publicerad 2012-05-16 18:09:09

Ooh, har registrerat mig :)

Postat av: camilla

Publicerad 2012-05-16 21:05:12

Var är hållhaken? :p man kan ju inte få något gratis bara sådär, eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela