Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Så har magsjukan hittat till mig nu då...

Publicerad 2012-10-30 19:35:41 i Vardagsliv,

Jag ligger och spyr på toaletten när Devin kommer fram till mig.
Han lägger sin hand på min rygg och frågar:
- "Är de mamma?"
Min fina fina kille! Så omtänksam och underbar.
Jag berättar för honom att jag har ont i magen och inte mår bra ikväll.
- "Dedin hämta vatten!"
Och Lili den stackarn verkar mest rädd när hon ser mig hängandes över toalettstolen och spyr som en tok.
Mina fina och vackra barn.
Om ni anar vad lycklig jag är som har er.

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2012-10-30 20:58:21

Hoppas du blir frisk snart älskling.

Postat av: Sussi - Livet i söder!

Publicerad 2012-11-01 10:43:49

O fy! Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela