Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

3 års-kontroll.

Publicerad 2012-08-31 17:00:00 i Devin ~ 3-6 år,

Jag har ju helt glömt bort att skriva om Devins senaste BVC-besök! (Jag har därför ställt in detta i efterhand, så det ligger på rätt datum här på bloggen.) Detta ber jag verkligen om ursäkt för. Denna mamman har nog på tok för mycket i huvudet just nu och därför har bloggen blivit drabbad. Att blogga har inte varit min störtsta prioritet som ni säkert redan förstått.
 
Min älsklingspojk väger nu mer 13,4 kg och är 85,5 cm lång. Fortfarande en liten och kort pojk, men också fortfarande världens finaste i mina ögon! ♥ :) Han fick väl godkänt av sköterskan på alla moment som testades och hon tyckte att han kommit i gång med talet riktigt fint. (Och ja, det stämmer bra för här hemma tjattrar han på som bara den hela tiden tycker jag!)
 
Jag måste ju försöka få honom att tala på en video och lägga in här på bloggen så ni får höra hur han låter. Oftast så blir han ju så blyg när kameran eller videon kommer fram, hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela