Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Skam den som ger sig.

Publicerad 2013-01-29 08:25:03 i Barnen ♥,

Vi kan nog räkna med att inte få någon regelbunden sömn de närmsta veckorna här hemma, men vi vet samtidigt att det i längden kommer vara så värt det!

Natten som var var den första att påbörja projekt "sova-hela-natten-i-sin-egna-säng". Det gick väl sådär ärligt talat. Devin somnade i sin egen säng utan problem och jag lyckades få honom att somna om första gången han vaknade, men andra gången så tassade han in tyst, tyst och la sig bredvid mig i sängen. Varken jag eller T har hört honom i natt när han kommit in till oss.

Lili däremot, henne fick jag också söva om en gång men efter det sov hon faktiskt hela natten! Inte ens när T's väckarklocka satte igång tidigt i morse så vaknade hon. Lycka! Mellan klockan 19:00-05:30 låg hon alltså i sin egna säng, utan att bli upplockad en enda gång. Känner mig rätt stolt ;)

Det ska bli spännande att se hur natten som kommer blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela