Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Blä för detta pissväder, rent ut sagt!

Publicerad 2013-07-31 21:04:00 i Hemma hos oss, Vardagsliv,

I dag har jag gått runt med mjukisbyxor och linne (en riktig slapparklädsel med andra ord!) här hemma, hela dagen. Linda kom förbi under eftermiddagen för att plugga, men som vi har fått erfara så många gånger tidigare så är det väldigt svårt att få någonting gjort när mina två vildar är hemma. Dessutom så har det åskat och regnat något fruktansvärt utanför fönsterna till och från och i och med det så vågade vi tillslut inte ha våra datorer i gång, varken jag eller Linda. I stället satte vi i gång att städa golven här hemma ;)  Linda dammsög och jag svabbade, så nu är golven rena och fina igen! Någorlunda i alla fall. Barnen har varit fyllda av energi hela dagen, som vanligt, och de stökar ner något enormt, trots att de från början var så villiga med att hjälpa till med städningen ^^ Busungar!
 
Jag ringde förresten till sjukhuset i går för att berätta om när jag ramlade ihop här hemma och frågade vad de trodde det berodde på. De tyckte i alla fall inte att jag skulle oroa mig. Även om det kanske kunde bero på epilepsin, vilket i detta fallet är oklart, så sa dem att det var vanligt och en gång är ingen gång(?) ...Men skulle det hända igen så bör jag genast åka in. Så ja... Förhoppningsvis händer det inte igen, så länge jag sköter min medicinering.
 
...Nehepp, dags att ta tag i pluggandet igen..
Endast fem och en halv dag kvar innan arbetet ska vara inlämnat. Phu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela