Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Dagens skapelse:

Publicerad 2013-05-06 11:50:00 i Konst & pyssel,

 
När barnen ändå är på dagis och jag är hemma under dagen för att lektionen var inställd, så valde jag att klippa av mina ljuslila jeans och sy upp dem till ett par shorts som garanterat kommer bli välanvända i sommar nu när värmen äntligen har letat sig hit! Och ja.. ignorera mina kritvita ben, snälla! Jag har inte haft någon chans att sola dem riktigt ännu. Och jag vet att spegeln är skitig. Det blir lätt så när man har två (eller kanske borde jag skriva tre?) vildar som ääälskar att stöka ner här hemma, men som tyvärr är sämre på att städa efter sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela