Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Whipped creme foundation, för dig med torr hy.

Publicerad 2013-11-30 10:07:00 i Intressanta tips, Jag har testat...,

 
En nyhet från Maxfactor och en fantastisk produkt som jag bara måste rekommendera för er läsare! Jag själv älskar den och klarar mig knappt utan den nu mer.

Den har en oljefri formula som med lätthet låter krämen glida över din hud och lämnar ett felfritt, halvmatt resultat. Den är berikad med glycerin och vatten för silkeslen applikation och den täpper inte till porer, något som jag själv anser är mycket viktigt då min förra foundation gav mig problem med acne och en fult prickig hy. Usch! Den är även olje- och doftfri, samt lämplig för känslig hud, som min uppenbarligen.
 
Konsistensen på krämen är ungefär som vispad grädde i jämförelse, men den sätter sig perfekt, lämnar ett jämt resultat och återfuktar min torra hy hela dagen.
 
Säg adjö till torr och irriterad hy du också och köp i stället hem denna nyhet från Maxfactor. Jag lovar att du inte blir besviken!

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2013-12-04 13:16:55

jag har testat deras andra mousse foundations och gillar dom MEN tycker dom tar slut så himla fort :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela