Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Den lyckligt utvalde! ♥

Publicerad 2013-10-21 16:25:07 i Tävlingar & vinster,

 
 
Under My Umbrella har paketutdelning under denna månaden och jag blev den första lyckligt utvalda som fick hem mitt hemliga paket i dag.
 
I paketet låg bland annat:
- Vårdande balsam från Dove
- Boken "Baddaren", skriven av Emma Hamberg
- 1 liten burk med kokosfett
- 1 liten flaska med Omega 3-olja
- 1 burk med D-vitamintabletter
- 1 ask med steviatabletter
- 1 tub med återfuktande kroppslotion
- Ett rosa band som ska fästas på vinterjackan
- 1 paket med lösnaglar
- 1 nagelborste
- 1 vacker sjal
 

 
Såklart så vill jag med lycka tacka fina Emelie som skickade detta härliga paketet till mig. Detta kommer jag att ha mycket användning för vill jag lova! STORT TACK raring! ♥

Kommentarer

Postat av: Elin - Livat på torpet

Publicerad 2013-10-21 21:34:52

Men sån tur du har!! Grattis :)

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-10-22 10:59:21

Det var inte dåligt! :)

Postat av: Emelie Babunovic

Publicerad 2013-10-25 21:23:09

Vilket fint inlägg!
Kul att du blev nöjd!
KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela