Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Jag lyckades igen.

Publicerad 2014-04-13 22:21:00 i Shopping & gåvor, Vardagsliv,

 
Ännu en gång så lyckades jag göra ett sådant kanonfynd, vilket jag tackar så otroligt mycket för! Jag har sedan flera veckor tillbaka nämligen letat efter en jacka som passar att använda på arbetet, dvs en vind- och vattentät jacka som inte är alltför varm men som ändå värmer en och som fungerar när man är ute i alla väder - vilket man ofta är som förskollärare.
Denna härliga softshelljackan som jag bär på bilden ovanför köpte jag för endast 200:- på stadium häromdagen tack vare nedsatt pris och 20% på mitt köp. Ordinarie pris på den var från början 599:-. Tala om tur för mig som inte har den bästa ekonomin direkt! Och både jag och min mor skrattade gott må ni tro när det visade sig att jag utan tvekan kan handla på barnavdelningen, då jackan är i storlek 158-164 ;)

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-04-14 09:58:04

Perfekt ju! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela