Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Vååååår.

Publicerad 2014-04-21 21:15:38 i Vardagsliv,

 
 
I dag har vi haft ett riktigt vårväder hos oss och det har vi verkligen tagit till vara på! Jag tog med mig min syster och barnen till stadsparken där dem fick chansen att leka av sig rejält. Lili ville mest gunga, men Devin var det fart på minsann! Stackars Sofia var helt slut efter all frisk luft och lek då vi var på väg hem igen. Men det vart en lyckad dag. Vi lekte ju inte endast på lekplatsen utan plockade även vitsippor, matade ankorna, gick runt och kollade på djuren som de har där uppe och åt lunch. Vi träffade dessutom en väninna till mig och hennes son som barnen lekte en stund med innan det var dags att åka hemåt. En riktigt mysig dag som måste göras om enligt mig! ♥
 
Fler sådana här sommardagar ser jag fram emot nu framöver, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela