Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Snart kan jag känna mig som en ny människa!

Publicerad 2014-08-09 19:20:00 i Shopping & gåvor, Vardagsliv,

Jag hade turen att få en avbokad tid till Specsavers redan kl 12:00 idag och jag var såklart inte sen till att tacka ja! En timme tog det sammanlagt att göra synundersökning och att välja ut bågar och glas, medan min mamma hade koll på mina två busungar som härjade runt i butiken. Dessutom så var butiksbiträdet som hjälpte och guidade mig runt bland alla bågar och glas som fanns där i butiken snäll och limmade ihop min trasiga båge så att jag slipper gå omkring med ihoptejpade glasögon. Nu syns det ju i alla fall inte att de är trasiga.
 
 
De här två bågarna var de som jag fastnade för som ni ser ovan. Ett par lite enklare och ett par så kallade "pilotglasögon" att variera vardagen med. Jag längtar redan tills det är dags att hämta ut mina nya brillor!

Kommentarer

Postat av: Emelie Babunovic

Publicerad 2014-08-09 20:20:34

Supersnygga val!!!

Svar: Tack babe! Jag fastnade för dessa direkt, så fort jag såg dem, och när man väl har hittat "the one" så är det svårt att släppa taget ;)
Beatrice - mamma till två, sambo och student

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-08-10 20:11:57

Oj, supersnabbt! Själv tar jag år och dar på mig för att ta vissa beslut (som tex vilka glasögonbågar jag ska köpa), så jag är imponerad! :)

Svar: Tack ;) Fast jag visste från början på ett ungefär vad det var jag var ute efter. Jag ville ha ett par bågar utan båge, som knappt syns (som de på den vänstra bilden) och ett par pilotbågar, då jag fastnat för dessa och tycker att de är skitcoola! (som de på den högra bilden) :)
Beatrice - mamma till två, sambo och student

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela