Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Vilken natt!

Publicerad 2014-08-25 09:27:12 i Hemma hos oss, Vardagsliv,

Jag & dottern har precis ätit upp vår frukost, medan grabbarna fortfarande ligger i sängen och snarkar. Och inte så konstigt kanske då sambon igår kväll for in till akuten för att bli sittande där hela natten. Själv var jag kvar hemma med barnen såklart och ingen av oss har direkt sovit bra. *gäsp*
 
Jag har vaknat av minsta ljud under natten och har varje gång kikat bredvid mig om T kommit hem. Och Lili som somnade redan runt klockan fem igår vaknade såklart i natt vid klockan tre igen och samtidigt, när jag upptäckte att T fortfarande inte hade kommit hem då, så kunde jag inte vänta längre utan valde att ringa till sjukhuset för att ta reda på lite mer om T's tillstånd, då hans telefon hade dött totalt och inte gick att få tag på. Och det tog en bra stund att få Lili att somna om igen efteråt.
 
Klockan sex i morse så kom han hem, sönderstucken i händerna och med värktabletter medskickade hem som ska hjälpa honom att linda smärtan tills han är helt läkt... Så i dag lär han ligga nedbäddad resten av dagen, så han får en chans att vila ut ordentligt inför arbetsdagen i morgon. Jösses ja, vilken natt! Och sonen som jag trodde sov bäst av oss allesammans i natt sover fortfarande, tätt intill sin pappa inne i sovrummet. Det händer inte ofta... ❤

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-08-27 20:06:31

Hej!
Tack för en mysig och hjärtlig blogg, alltid lika skoj att kika in här :-)

Jag är lite nyfiken, så här i valtider, vad tänker du kring valet? Vilka frågor tycker du är viktigast? Vad kommer du rösta på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela