Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Vänskap.

Publicerad 2014-02-22 20:18:00 i Framtidsplaner, Minnen, tankar & åsikter, Tävlingar & vinster,

Jag har så många fina vänner som jag ser upp till, som ger mig styrka och självförtroende runt omkring mig och jag är så otroligt tacksam över detta! Utan er vet jag inte vart jag hade befunnit mig i dagens läge. Men en sak vet jag och det är att om jag får den äran att vinna denna tävlingen så kommer jag absolut att dela en av dessa vackra armband med en av alla de underbara personer som finns här för mig och då naturligtvis den personen som står mig närmast och som alltid finns här för mig, oavsett vad. Jag kan alltid lita på dig och du betyder så enormt mycket för både mig och mina barn. Du är en stor förebild för oss alla och jag vet att jag kanske är dålig på att visa detta att jag borde vara tydligare med mina känslor för dig... Men i alla fall, om jag vinner så lovar jag att det är just dig jag delar denna vinsten med! ...Även om jag önskar att jag kunde ge er alla någonting... Fast å andra sidan så skadar det ju inte att försöka! Så framöver kommer jag nu att bli tydligare med mina känslor och min omtänksamhet mot er, det lovar jag! ♥
 
Tack för att ni finns, allesammans!
 
Tävlingen hittar ni på Diman Dilirs blogg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela