Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Ny design och header

Publicerad 2014-01-09 20:57:59 i Intressanta tips, Konst & pyssel,

Jag är allt lite stolt över mig själv just nu. Jag har nämligen för första gången någonsin lyckats fixa en alldeles egen header, på egen hand, utan hjälp. Det ni! Och såhär blev resultatet:
 
 
 
Hiss eller diss?
 
Jag är som sagt supernöjd och det är ju huvudsaken, så egentligen innerst där inne så struntar jag blanka f-n i vad ni tycker, haha ;) Men det vore ändå skoj att få veta.
 
I alla fall... Jag fick tipset av Emma att ladda ner programmet PhotoScape och det är sedan genom detta programmet som jag har fixat denna header som nu pryder min blogg så fint. Bloggdesignen i övrigt är tagen från en av Sannas gratisbloggar, men jag har dock ändrat om designen lite så att den känns mer som min.

Kommentarer

Postat av: Melinda - mamma till Julia & Henry

Publicerad 2014-01-10 13:19:58

Jättefint!!! :) Bra jobbat! Den här designen var kanon! :D

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-01-10 13:54:10

Jättefint du har fått här inne :)

Postat av: Tess

Publicerad 2014-01-10 18:39:11

Jag använder också PhotoScape! Jättebra program när man inte har råd att köpa svindyra Photoshop. Gillar din nya design, men har en liten grej bara... Texten här i kommentarsrutan får gärna vara några nyanser mörkare. Jag ser nästan inte vad jag skriver och kan inte kontrollera så det är rätt.

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2014-01-29 12:28:30

den är jätte fint =)
jag har oxå photoscape på datorn, enkelt och lätt att använda =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela