Beatrice, en kämpande mamma till två ♡

ensamstående • mamma till två • student • vikarie • inredningstokig • shoppaholic • resor

Halmstad Äventyrsland

Publicerad 2014-07-15 21:00:00 i Intressanta tips, Minnen, tankar & åsikter, Vardagsliv,

Halmstad bjöd på fint och soligt väder under dagen när vi besökte Äventyrslandet. Ett besök som barnen sent kommer att glömma och som jag nu bara måste få tipsa er läsare om!
 
Här fanns mängder av aktiviteter för både stora som små. Karuseller, cirkus, piratlandet, dinosaurieparken, smurflandet, vattenlandet, hoppborgar, indianlandet... Jag lovar att ni (och framförallt barnen!) inte kommer att bli besvikna om ni någon gång bestämmer er för att besöka denna nöjesparken.
 
 
 
 
 
 
Och ja, mitt finger har överlevt hela denna långa dagen. Vid vissa tillfällen så känner man sig smått handikappad, men jag är försiktig och känner noga efter så att jag inte riskerar att dra upp stygnen eller förvärra hela skadan med en infektion eller liknande. Man får lov att ta en dag i taget, och än så länge så är det som sagt ingen fara. Det läker fint, hoppas jag.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-07-17 20:15:05

badade ni något? var de varmt i vattnet?

Svar: Ja, barnen badade o hade jättekul. En annan badar inte så mycket alls utomhus då jag är så fruseno såklart tyckte att det var svinkallt ;)
Beatrice - mamma till två, sambo och student

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela